24 Temmuz 2012 Salı

Alex yeni transferleri değerlendirdi..

Alex Oxlade-Chamberlain,yeni transferler Lukas Podolski ve Olivier Giroud ile çok iyi bir sezon geçireceğine inandığını söyledi.Kendi mevkisine yapılan transferlerden memnun olup olmadığı sorulan geç golcü,Sky Sports News'e yaptığı açıklamada,"Elbette mutlu oldum.Podolksi çok etkileyici bir futbolcu.Uzun süredir onun maçlarını izliyordum.Almanya Milli Takımı ile 100'den fazla maça çıktı,harika bir başarı bu.Giroud da aynı şekilde çok yetenekli bir forvet.Takıma kalite katacak." dedi.Yeni transferlerin takıma katkı sağlayacağını belirten 18 yaşındaki İngiliz futbolcu,"Yeni oyuncuların takıma gelmesi her zaman iyidir.Giroud ve Podolski ile tanıştım.Çok iyiler.Onlarla beraber oynamak çok güzel olacak.Arsenal bu sezon başarılı olacak." şeklinde konuştu. Chamberlain,Robin van Persie'nin durumu hakkında ise,"Manchester City'ye gideceği yönündeki iddiaları gazetelerde görmemeniz imkansız.Bu konuda konuşmak bana düşmez,bunları düşünmek kulüp yönetiminin işi.Ben sadece yeni sezona en iyi şekilde hazırlanmayı düşünüyorum." ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: