24 Temmuz 2012 Salı

Miyaichi yine kiralık oynayabilir...

Geçtiğimiz sezon Bolton'da kiralık oynayan Japon oyuncu Ryo Miyaichi,gittiği takımın kendisine önemli faydaları olduğunu söyleyerek önümüzdeki sezon da benzer tekliflere açık olduğunu ifade etti.2010 yılında lise takımındayken Arsenal'e transfer olan 19 yaşındaki oyuncu,ülkesi Japonya'da birinci lig tecrübesi bile yaşamamıştı.Feyenoord ve Bolton'da kiralık olarak geçirdiği sezonlarda kendisini gösteren Japon oyuncu,gelişimini sürdürme halinde olduğunu belirterek Arsenal'e yeniden döndüğü için mutlu olduğunu söyledi.ESPN'e konuşan Miyaichi,"Dünyanın en büyük kulüplerinden birinde yer aldığım için çok mutluyum.Şu an çok çalışmak zorundayım.Geldiğim ilk yıl,antrenmanda pek çok dünya yıldızını bir arada görmek gerçekten büyük bir sürprizdi.Buna alışmak zorundaydım ve artık her gün çok eğleniyorum.Antrenmanlarda her oyuncudan öğreneceklerim var çünkü buradaki herkes çok büyük oyuncu." dedi.Bolton'da kiralık geçirdiği altı aylık sürecin kendisi için önemli tecrübeler kazandırdığını söyleyen Miyaichi,"Bana Premier Lig'de düzenli olarak oynama fırsatı verdiği için bu dönemim benim için çok iyiydi.Harika bir tecrübeydi ve bana faydaları dokundu.Arsenal'de kalacak mıyım,kiraya gidecek miyim bilmiyorum fakat teknik kadroyla bunu konuşmalı ve neler olacağını görmeliyim."ifadelerini kullandı.Şu an Asya turunda olan Miyaichi,taraftarların da gözdesi durumunda.Asya futbolundaki gelişimle,yabancı oyuncukarın Premier Lig'de daha çok yer alacaklarına inandığını söyleyen Miyaichi,"Premier Lig'de oynamak gerçekten çok zor.Fakat çok çalışırlarsa bunu kesinlikle başarabilirler.Bana kalırsa Asya futbolu kesinlikle yükselişte.Avrupa'da oynayan pek çok Asyalı futbolcu var ve bu sayı gün geçtikçe artıyor." şeklinde konuştu.Son olarak Manchester United'ın Borussia Dortmund'dan kadrosuna kattığı Shinji Kagawa hakkında da konuşan Miyaichi,"Bence o Premier Lig'de kendisini gösterecek.Takımı için büyük bir oyuncu olacak." ifadelerini kullanarak vatandaşına destek verdi.

Hiç yorum yok: