11 Haziran 2011 Cumartesi

Yeter artık diyebilmek...

Robin Van Persie,takımın son sezonlardaki performansının gittikçe can sıkıcı bir hal aldığını ve şampiyonluk yarışından uzak kaldıklarını söyledi.Van Persie geride bıraktığımız sezonda 19 lig maçında 18 gol atarak kişisel olarak müthiş bir performans göstermiş olsa da,Arsenal bir sezonu daha kupasız kapatıp taraftarlarını yine üzdü.The Express'teki habere göre Van Persie konuyla ilgili olarak "Her yıl aynı şeyleri yaşıyoruz ve bu çok sinir bozucu.Son yıllardaki performansımıza bakınca,Arsenal'ın ligi kazanmaktan bahsetmemesi gerektiğini düşünüyorum çünkü birçok kez işler yolunda gitmedi." şeklinde konuştu."Bazen gerçeği kabul edip realist olmalısınız." diyen Van Persie sözlerine "Ama inanıyorum ki birkaç transferle gelecek sezonda kupalara yeniden ortak olmaya başlayabiliriz." diyerek devam etti.Hollandalı yıldız Carling Kupası'nı alamamış olmalarıyla ilgili olarak "Carling Kupası'nı kazanamamış olmamız hala inanılmaz geliyor,hala acı veriyor.Çok aptalcaydı,hala kendime bunun nasıl olduğunu soruyorum." dedi ve evli olmanın futbolculara çok şey kattığını sözlerine ekledi.Yetenekli futbolcu bu konu hakkında ise "Ruud van Nistelrooy,Clarence Seedorf,Edwin van der Sar ve Dennis Bergkamp gibi futbolculara bakın. Hepsi de uzun süre oynadı çünkü hepsi de gerçek profesyoneller gibi yaşadılar.Hepsinin de çocukları vardı ve bu da diğer öncelikleri beraberinde getirdi.Benim için her sabah iki çocuğumla beraber kahvaltı yapmak çok önemli ve eğer tüm gece diskoda olsaydım bu mümkün olmazdı. Bazı İngiliz meslektaşlarıma bakıyorum da,sabah üçe kadar ayaktalar.Onlar bence en fazla 33 yaşına kadar futbol oynayabilir.Ben en sevdiğim şeyi,futbol oynamayı tercih ettim.Oyunum çok kötü hale gelince ya da eşim 'Robin,beni utandırıyorsun' deyinceye kadar futbol oynayacağım." ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: