4 Haziran 2011 Cumartesi

Denilson gidici...

Takımın hoşnutsuz orta saha oyuncusu Denilson,bu sezon bir etki gösterememesi nedeniyle Emirates'ten ayrılma isteğini tekrar dile getirdi.
Sevilla ve Wolfsburg'un takibinde olduğuna inanılan Brezilyalı oyuncu Şampiyonlar Ligi'nde mücadele edecek herhangi bir İspanyol,İtalyan ve Alman takımına gitmeyi düşünebileceğini kabul etti.
Daily Mirror'un haberine göre, "Arsene Wenger ile iki kez görüştüm ve kararım kesin. Arsenal'de mutlu değilim ve kulüpte geçirdiğim beş yıldan sonra benim için en iyisi gitmek.Hâlâ gencim.Eğer Avrupa'da bir kulüp bulamazsam Brezilya'ya geri döneceğim ve orada altı ay oynayacağım.Şampiyonlar Ligi'nde oynayacak herhangi bir İspanyol,İtalyan ya da Alman ekibinden gelecek bir teklifi kabul etmeyi düşünüyorum.Brezilya Milli Takımı'nda kendime yer bulmayı hayal ediyorum.Arsene Wenger'i suçlamıyorum.En iyi sezonumu yaşadığımı düşünüyorum,ama kupalar kazanmak istiyorum.Carling Kupası'ndan sonra Arsenal için bütün işler ters gitti," dedi.
Uzun süredir bekleneni tam anlamıyla veremeyen genç oyuncuya şimdiden güle güle..

Hiç yorum yok: