18 Eylül 2010 Cumartesi

Wilshire çok şanslı...

Jack Wilshere,takım kaptanı Cesc Fabregas'ı örnek aldığını açıkladı.The Guardian'a konuşan genç oyuncu,"Cesc'i izlemek ve ondan bir şeyler öğrenmek fırsatını genç yaşta yakaladığım için çok mutluyum.Antrenman sahasındayken bana çok yardımcı oluyor.Sahada da ne yapmam gerektiğini söyleyerek beni rahatlatıyor.Takımda kalıcı olmam için çalışmam gerektiğini biliyorum.Cesc'in mevkisinde en iyi olduğunu düşünüyorum.O saha içinde iyi bir lider ve saha dışında da iyi bir arkadaş.Umarım bir gün onun gibi olabilirim.Onun başarıya ulaştığı yolu izleyeceğim" ifadelerini kullandı.18 yaşındaki İngiliz oyuncu,geçtiğimiz sezonunun için yarısında Bolton'a kiralanmış ve gösterdiği performansla herkesi etkilemeyi başarmıştı.Gelecek yıl Fabregas olmazsa onun gibi olmasını istiyorum.Bu potansiyeli taşıyor.

Hiç yorum yok: