11 Aralık 2013 Çarşamba

Napoli maçı öncesi

Uefa Şampiyonlar Ligi F grubu 6.hafta maçında San Paolo'da Napoli'ye 21:45'te konuk oluyoruz.Grubun son maçında İtalya deplasmanında terfi eden 16 takım arasında olmak istiyoruz.Ligdeki Everton beraberliğinden sonra yaptığımız antremanlarla maça hazırız.Sakat oyunculardan geri dönen yeni bir isim yok.Podolski maç antremanlarının tamamında yer aldı.Kadro bugün olabileceğini düşünüyrum.Sagna,Diaby,Alex,Ryo,Sanogo ve Zalalem maç kadrosunda bulunmuyor.Flamini'nin hafif sakatlığı var.Onlarda da Zuniga,Hamsik ve Mesto sakatlığı nedeniyle oynayamayacak.Son hafta yedek kulübesinde oturan Reina kalede olacaktır.2 fark ve daha az mağlup olmamız durumunda grubu 2.sırada bitireceğiz.3 ve daha fazla farkla yenilirsek Avrupa Ligi'ne gideceğiz.Mağlup olmadığımız takdirde grubu lider bitireceğiz.Wenger basın toplantısında kısmi rotasyondan bahsetti ama ben tam kadro çıkacağımızı düşünüyorum.Muhtemel 11 şöyle oluşur diye düşünüyorum:Szczesny,Jenkinson,Koscielny,Mertesacker,Gibbs,Arteta,Ramsey,Rosicky,Mesut Özil,Wilshere,Giroud.Ben galip gelip grup lideri olacağımızı düşünüyorum.Wenger bu yıl Fenerbahçe ve Dortmund gibi ateşli seyircisi olan zor deplasmanlardan nasıl galibiyetle çıktığımızı örnek gösterip buradan da 3 puanla döneceğimizi ifade etti.Şu ana kadar grup 2.leri bizim için daha iyi hedef.Yine grup 2.si olup Bayern,Paris ve real gibi takımlarla eşleşmek istemiyorum.Şampiyonlar Ligi'nde bu yıl hedefimiz yüksekse galip gelerek grup lideri olmalıyız.İlk 4 gruplardan çıkan takımlar belli oldu.
A Grubu:Manchester United-Bayer Leverkusen
B Grubu:Real Madrid-(Juventus-Galatasaray)
C Grubu:Paris Saint Germai-Olympiacos
D Grubu:Bayern Münih-Manchester City

Hiç yorum yok: