21 Eylül 2011 Çarşamba

Her zaman başımızda ol Wenger

Arsene Wenger,takımının Lig Kupası'nda Shrewsbury Town'ı zorlanarak geçmesinin ardından kulüpten ayrılacağı iddialarını reddetti.Bu sezona çok kötü başladığıktan sonra Lig 2 ekibi karşısında geriye düştüğümüz maçı 3-1 kazanmasına rağmen Fransız teknik adamın geleceği gündemdeki yerini korudu.Maçın ardından basın mensuplarının karşısına geçen Fransız teknik adam, "İster 10 yıl daha isterse de bir gün daha çalışayım,kulüp için elimden gelenin azamisini yapacağım ve değerlendirmesini insanlara bırakacağım.Sadece yaptığım işe odaklanacağım.Şunu söylemeliyim ki bu spekülasyonlardan hiç etkilenmedim.Tamamen yaptığım işe odaklanmış durumdayım.İnsanların mutsuz olup eleştirilerde bulunmasını anlıyorum,ama siz de benim kadar bilirsiniz ki insanlar kolayca aşırıya kaçabiliyorlar.Eleştirileri kabul ediyorum,insanlar hakkımda iyi şeyler söylediği sürece sorun yok diye düşünen,ama bir maç kaybedip eleştirilince şikayet eden biri değilim.İyi işler yaptığımızda bütün alkışları alıyoruz,işler iyi gitmediğinde bütün suçu üzerimize almak zorundayız,ama iyi zamanlarda da herkesin söylediklerine tamamen inanamazsınız,aynı şey kötü zamanlarda da geçerli.14 yıldır bu takımı yönetiyorum ve bütün bu yıllarda Şampiyonlar Ligi'nde kaldık.Önümüzdeki 14 yılda da Şampiyonlar Ligi'nde kalmasını umuyorum," dedi.Maça değinen teknik adam,kendilerinden üç lig aşağıda yer alan Shrewsbury'ye övgüler yağdırarak,"Biraz endişe yaratan bir maç oldu,çünkü iyi bir takıma karşı oynadık.Alt liglerdeki takımların futbolunun geliştiğini maçtan önce söylemiştim,bunu da görebildiniz.Direkt oynadılar,ama tekniksiz değillerdi.Bilinçli ve verimli oynadılar ve gol attıktan sonra bile ilk yarıda birkaç tehlikeli durum yaşattılar.İlk yarıyı domine ettiklerinden emin değilim.İstatistiklere baktığınızda öyle olmadığını görürsünüz.Tehlikeli durumlar yaşattılar.Her takıma saygı duyuyoruz.Hangi ligden gelirse gelsin,bir futbol takımını yenmek her zaman zordur. Swansea'yi ve Derby'yi elediler.Bunun sebebini görebildiniz.Ayrıca kendi liglerinde liderler," şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: