17 Temmuz 2009 Cuma

Walcott:“Santrafor oynayabilirim"

20 yaşındaki İngiliz yıldız Theo Walcott,şu ana kadar Arsenal’de sağ açıkta forma giyiyordu. Santrafor oynamaya alışkın olduğunu belirten Walcott,teknik direktörü Arsene Wenger’den ileri uçta görev bekliyor.Kulübün resmi internet sitesine konuşan oyuncu,“Wenger,bundan sonra beni ileride oynatacağını söylüyor.Aslında benim gerçek yerim orası ama bu takım için her mevkide görev yaparım.Son vuruşlarımı biraz daha geliştirmek ve böylece daha fazla gol atmak istiyorum. Çünkü attığımız gol sayısına göre eleştiriliyoruz.Bu yüzden de sezonu en az 15-20 golle bitirmeliyim.Defansın arkasına kaçmayı ve gol atmayı çok seviyorum.Yeni mevkiimde oynayacağım günü iple çekiyorum” diye konuştu.Uzun süredir kupa kazanamadıklarına değinen Walcott,bunun için güzel futbolun şart olmadığını önemli olanın kazanmak olduğunu ifade etti.Theo sözlerini şöyle bitirdi:"Her zaman güzel futbol oynamak zorunda değilsiniz.Önemli olan sahadan üç puanla ayrılarak istediğimizi almak.Çünkü kimse sizin oynadığınız oyunu hatırlamaz. Herkes sonuca bakar.Bizim de artık böyle olmamız gerek.Chelsea ve Manchester United genellikle böyle yapıyorlar ve başarıyorlar.Bizim de bunu uygulamamız gerekiyor."

Hiç yorum yok: