14 Ocak 2015 Çarşamba

Cazorla'dan 10 numara mesajı

Sezona kanat bölgesinde başlayan ancak Mesut'un uzun süreli sakatlığından dolayı merkeze kayan Santi Cazorla,yeni rolünden oldukça memnun.Aralık ayının başından beri süper bir performans sergileyip bu sürede 4 gol atan ve 2 de asist yapan Cazorla,bu sezon takım arkadaşlarını da tam 47 kez gollük pozisyona sokmayı başardı.30 yaşındaki futbolcu,Arsenal Player'a yaptığı açıklamada, "Her zaman gol üretmeye çalışıyorum.Benim için önemli çünkü bir ortasaha futbolcusuyum ve hep takımımın gol atmasına yardımcı olmak istiyorum.Ortasahada daha fazla boşluk buluyorum.Gol ve asist için daha fazla şansım oluyor.Bu pozisyonu çok seviyorum.Merkezde oynamayı seviyorum ve her zaman takıma yardımcı olabiliyorum" dedi.Arsenal taraftarları tarafından Aralık ayının en iyi oyuncusu seçilen Cazorla,"Bana oy verenlere teşekkür ediyorum.Evimizdeki maçlarda çok mutlu oluyorum.Verilen destek için teşekkür ediyorum.Sezon sonuna kadar bu seviyede oynamayı sürdürmek istiyorum.Umarım daha fazla gol atarım.Bu,hem benim hem de takım için çok önemli" dedi.2012 yazında Malaga'dan transfer olan tecrübeli futbolcu,125 resmi maça çıkarken,24 gol atıp 30 da asist yaptı.

Hiç yorum yok: