23 Mart 2013 Cumartesi

Vermaelen ve Szczesny bilmecesi

 
İlk önce Vermaelen'i Barcelona listeye alması ardından Szczesny'nin antremanlardaki performansı Wenger'den tepki görmüş ve derbiden sonra her ikisi de yedek kulübesine çekildi.Vermaelen'den Belçika milli takım kaptanlığı alındığından beri form düşüklüğü vardı.Szczesny de kalede alternatifsizleşince işi kolay sandı.Fabianski iyileşip Koscielny de antremanlarla toparlanınca önce Bayern Münih deplasmanında ardından Swansea maçında bu ikili forma göremedi.Takım da 2 maçta gol yemeden galip gelince işleri iyice zorlaştı.Vermaelen bu duruma kaptan olduğu için susarak tepki vermedi.Szczesny'nin efsane kaleci babası ise oğlunun bu hale gelmesinden Wenger sorumlu olduğunu ifade etmişti.Bu açıklamadan dolayı oğul Szczesny özür dilese de bir huzursuzluk ortamı oluştu.Szczesny, "Babamın,hem İngiliz hem de Polonya medyasında yer alan açıklamalarından dolayı özür diliyorum.Şunu açıklığa kavuşturmak isterim ki o görüşler bana değil babama aittir.Her ne kadar görüşlerine saygı duysam da çok sevdiğim kulübüme saygısızlık olduğunu düşündüğüm için kesinlikle katılmıyorum." dedi.Açıklamanın devamında ise "7 senedir Arsenal'deyim ve hiçbir zaman ne kulübüme ne Arsene Wenger'e ne teknik ekibe ne de takım arkadaşlarım ve taraftarlara saygısızlık yapmadım.Hatta bu kulüpte onlardan büyük destek gördüm.Arsenal'in bir parçası olduğum için çok gururluyum ve geleceğimin de bu büyük kulüpte olacağını düşünüyorum." ifadeleri yer aldı.
Kaptan ve Szczesny'i tekrar formayla görmek dileğiyle ikisine de geçmiş olsun...

Hiç yorum yok: