23 Şubat 2013 Cumartesi

Wenger'in Aston Villa yorumu

Arsene Wenger Aston Villa maçında sonra şunları söyledi:
Sonucu hayati önemi olan bir maçı kazandık.2 turnuvada aldığımız kötü sonuçlardan sonra ligde 3 puan almak zorundaydık.Mağlubiyetlerden etkilenen oyuncularımın sinirleri bozuktu.Bu 2.golün bulunamamasında etkili oldu.Etkili olduğumuz dakikalarda Aston Villa golü buldu.Biz gücümüzü gösterdik ve baskıya devam ederek golü bulduk.Zor günler geçiren takımımından birliktelikten dolayı gurur duyuyorum.
İlk dört için Chelsea maçından bu yana mağlup olmadan geliyoruz.Bu bizi yarışta tuttu.
Geçen hafta 2 mağlubiyet aldık.Daima galip gelmek için buradayım ama bu olmuyor.Blackburn Rovers ve Bayern Münih'in iç sahada bizi yenmesi beni çok üzdü.Bunun dışında birşey beni ilgilendirmiyor.Takımı tekrar galibiyete taşımak için maçlara odaklanmak gerekiyor.Bu işi 30 yıldır üst düzeyde yapmıyorum ama yaptıklarım yok edilemez.Uzun süredir önemli sorumluluklarla yaptığım işler var.Bir sonraki maçı kazanmak için takımı hazırlamak gerekiyor.Bu mağlubiyetlerden sonraki en zor iş.
Tottenham ile aramızda oluşan ilk 4 rekabetinde bu maçta beraberlik kötü olurdu.Biz tutarlı olduğumuz sürece öne geçmemiz çok zor olmayacaktır.
Cazorla çok önemli ve iyi bir oyun çıkardı.Büyük bir oyuncu olduğunu sezon başından bu yana gösteriyor.2 gol attığı için beni mutlu etti.Ondan bu kadar gol beklemiyordum.Ruhuyla oynuyor.İyi bir oyuncu olduğundan yorgun olmasına rağmen son dakikaya kadar mücadeleyi bırakmadı.Her gün antremana katıldı ve oynamak için hazır olmaya çalıştı.Sahada olduğunda da herşeyini verdi.
Wilshere ileri üçlüye yakın oynamasını istiyoruz.Defans konusunda güvenli olduğunda önde asist ve gol bulmasını istiyoruz.Bunu yapabilecek kalitesi var.
Diaby kasığındaki problem kalçasını etkilediği için çıktı.Durumu nasıl bilmiyorum.

Hiç yorum yok: