26 Şubat 2012 Pazar

Van Persie kontrat görüşmelerini dondurulduğunu bildirdi.

Robin Van Persie 2013 yılında sona erecek sözleşmenin yenilenmesi konusunda görüşmeleri sezon sonuna kadar karşılıklı dondurma kararı aldığını derbi maç programında duyurdu.
Kulübün resmi maçgünü programına bir yazı yazan Van Persie,"Benim kontratım ile ilgili birçok hikaye anlatılıyor,bu yüzden bazı şeyleri netleştirmek istiyorum.Ortada karmaşık ya da kötü bir durum yok-kulüp ve ben sezon sonunda görüşmelere devam etme konusunda anlaştık.Hocam,Ivan Gazidis ve ben bu durumdan memnunuz." ifadelerini kullandı.Sadece futbol oynamayı düşünmek istediğinin altını çizen yıldız golcü,"Şu an için futbola konsantre olmalıyım,bu takıma kaptanlık yapmaya konsantre olmalıyım.Her gün kendimi geliştirmek,ekstra antrenman yapmak ve önümüzdeki yoğun fikstüre hazırlanmalıyım.Bu listeye baktığımda,başka bir şey için zamanımın olmadığını görüyorum! Benim için şu an futbol zamanı,kişisel şeyleri konuşma zamanı değil.Tüm enerjimi bu takımı sezon sonunda görmek istediğimiz yere getirmek için harcayacağım." dedi.

Hiç yorum yok: