7 Ocak 2012 Cumartesi

Efsane 2 aylık transfer oldu

New York Red Bulls forması giyen yıldız forvet Thierry Henry'yi iki aylığına kiraladığını açıkladı.Kulübün sembol isimlerinden biri olan Henry,MLS'te sezonun sona ermesiyle birlikte Arsenal'le idmanlara çıkmaya başlamış ve Arsene Wenger,Fransız ismi yeniden kadrosuna katmaya karar vermişti.Kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada tecrübeli golcünün kiralandığı haberi duyurulurken,"Arsenal,Henry ve New York Red Bulls arasındaki görüşmelerin ardından,oyuncunun Gervinho ve Marouane Chamakh'ın Afrika Kupası için milli takımlarında olacağı Ocak ve Şubat aylarında kulübümüzün formasını giymesine karar verilmiştir." ifadelerine yer verildi.Thierry Henry de,Londra'ya dönmekten duyduğu mutluluğu vurgularken,"Benim için olağanüstü bir durum.Arsenal söz konusu olduğunda kalbim benim yerime konuşur.Buraya kahraman olmaya gelmiyorum.Boşluğu doldurmaya ve takıma yardım etmeye geliyorum." dedi.Thierry Henry,daha önce Arsenal formasıyla çıktığı 370 maçta 226 gol atarak,kulüp tarihinin en golcü oyuncusu ünvanına erişmişti.Efsaneye başarılar,Leeds maçında sahada görürmüyüz...

Hiç yorum yok: