19 Kasım 2011 Cumartesi

Wenger'in röportajı

Wenger Norwich City maçı sonrası yaptığı açıklamada şunları söyledi:Çok üstün başladığımız ve 3 net gol pozisyonunu değerlendiremedik ve 1-0 geriye düştük.Pozisyonda Morrison Per'i sol eliyle çektiğini gördüm.Tepki göztersem de Per İngiltere'de kaleye yüzü dönük savunmacının böyle işler yapmaması gerektiğini öğrendi.Chelsea maçı gibi takım oyunuyla geri döndük ve maçı kazandık.Van Persie yerinin iyilerinden.Onu kulüpte tutmak için yönetimle maksimum çabayı harcayacağız.Nasri ve Fabregas giderken 24 yaşındaydı o ise 28 yaşında.Onun burada kariyerini devam ettirmesi ve bitirmesini düşünüyorum.2.golde solak bir oyuncunun sağ ayak ile yaptığı aşırtma çok ilginç.Gerektiği yerde doğru kararları vermesi onu ayrı kılan özelliği.L'Equipe'te çıkan röportajda ayrılacağım gibi bir ifade kullanmadım.Benden bekleneni verip vermediğim konusunda görüşüm alındı.Arsenal ile olan sözleşmeme saygı duyarak uyacağımı ve sonrasına bakacağız dedim.Hayatımın kulübünde iyi hissetmediğim zamanlar oldu.15 yıldır her durumu objaktif şekilde analiz ettim.Gelip bizi izleyen insanlara keyif veren futbol oynamaya ve ilk 4 içinde yer almaya çalışacağız.Bu sözlerle röportajı bitiren Wenger yerine birini bulana dek hayatının kulübünde kalacaktır diyorum...

Hiç yorum yok: