18 Temmuz 2011 Pazartesi

Denilson Brezilya'ya kiralanıyor.

Arsene Wenger,Denilson'un ülkesine kiralık olarak göndereceğini açıkladı.
Londra’da mutsuz olduğunu belirten Denilson,kulübün resmi internet sitesinden yaptığı açıklamada,“Önümüzdeki sezon Brezilya’ya dönmek gibi bir ihtimal var.Daha fazla forma şansı bulmak adına benim için faydalı olacağına inanıyorum.Ancak Arsenal’den ayrılacak olmak da üzücü.Burada çok fazla arkadaşım var.Taraftar da bana sürekli destek oldu.Bu anlamda bana destek veren herkese teşekkür ederim.Arsenal taraftarı çok özel benim için” dedi.Gitmesi halinde Arsenal’i sürekli olarak takip edeceğini belirten Denilson,“Brezilya’da iyi bir sezon geçirmek ve daha güçlü olarak dönmek istiyorum.Ancak Arsenal’in bütün maçlarını izleyeceğim. Umarım önümüzdeki sezon Arsenal için önemli başarılarla geçer” diye konuştu.

Hiç yorum yok: