24 Mayıs 2011 Salı

Jack Wilshere U-21 kadrosundan çıkarıldı.

Danimarka'da düzenlenecek 21 yaş altı Avrupa Şampiyonası'nda İngiltere'nin kadrosundan çıkarılan genç orta saha oyuncusu Jack Wilshere,büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor.Bu sezon 49 maçta görev yapan Wilshere'ye fazla yüklenmenin tehlikeli sonuçlar doğurabileceğini belirten Arsene Wenger ise,genç oyuncunun sakatlanmasından korkuyor.Finallerde yer alamamanın üzüntüsünü yaşayan Wilshere,The Mirror'a verdiği demeçte,"Büyük hayal kırıklığı yaşıyorum. Aslında sakatlığın eşiğindeyim fakat bu duymaktan hep kaçındım.Bu yüzden son haftalarda oldukça yorgun düştüm."ifadelerini kullandı.Büyük risk taşımasına rağmen şampiyonada yer almak isteyen genç yıldız,"Kondisyonum hakkında endişelerim vardı.Bana sonuçları gösterdiklerinde,her geçen gün daha kötüye gittiğimin farkına vardım.Bu beni biraz korkuttu ancak devam etmek istedim.Sonuçta 19 yaşındayım ve bunu sürdürebileceğimi düşündüm." dedi.

Hiç yorum yok: