26 Nisan 2011 Salı

Wenger'den geniş açıklama

Arsene Wenger,takımın başarısızlığında kendisi kadar futbolcuların da suçu olduğunu belirtirken yine de ligi kazanabileceklerini iddia etti.

Wenger,takımın 6 senedir kupa kazanamıyor oluşunun sadece kendisiyle ilgili olmadığını söylerken,Samir Nasri ile sözleşme uzatmak için görüştüklerini de dile getirdi.Takımdaki bazı oyuncuların Arsenal'de kupa kazanamayacaklarını düşünerek ayrılmak istemelerine gönderme yapan Wenger,basın mensuplarına yaptığı açıklamada,"Futbolcuların,Arsenal gibi bir takımda kendi felsefeleriyle,kendi prensipleriyle,kendi birliktelikleriyle kupa kazanma şansları var.Bir kontrat imzaladığın zaman,o kulübe bağlılıkta bulunmuş olursun.Kupaları o kulüple kazanmak zorundasın.İlk sene kupa kazanamadım diye bir yere ayrılamazsın." şeklinde konuştu.Takımın kupa orucunun sadece kendisine bağlanmasından rahatsız olduğunu ifade eden Fransız Menajer, "Öyle bir konuşuyorsunuz ki,kupasız geçen dönemin tek sorumlusu benmişim gibi.Futbolcular ve taraftarlar da en az benim kadar sorumludur.Futbolculara neden para ödüyoruz?Önemli olan kulüp,felsefe,prensipler,birliktelik ve bağlılıktır.Bunlar sağlanmadan bireysel düşünce olmaz." dedi.Bir felsefeye sadık kalmadıkça,her mağlubiyetten sonra kendisinin görevi bırakmasını beklemenin anlamsız olduğunu belirten Wenger,"Her sezon şampiyonluğa oynuyoruz,ancak siz beni sürekli,başarısızlık nedeniyle açıklama yapmak zorunda kalan adam konumuna sokuyorsunuz.Bu benim için rahatsızlık verici bir durum,çünkü en inançlı olmamız gereken dönemde bana sürekli başarısızlıktan bahsediyorsunuz." ifadesinde bulundu.

Yetenekleriyle inançlarının aynı seviyede olması gerektiğini belirten Arsene Wenger,"Eğer oyundaki yeteneğimiz kadar inancımız olabilirse ligi kazanabileceğimizi düşünüyorum. Motivasyon çok önemlidir.Eğer inancınız tam değilse,başarısız olmanız da normaldir.Sezonun sonuna kadar her şeyi sahaya vermemiz çok önemli." açıklamasında bulundu.Ne olursa olsun prensiplerine sadık kalacağını belirten Wenger,"Önce inançla sahadaki mücadelemizi neticelendirelim,bana ondan sonra başarısızlıktan bahsedin.Eğer daha iyi birinin olabileceğini görürsek, bunu kabul ederim.Ama daha iyisinin olduğunu düşünmüyorum." dedi.Arsene Wenger son olarak,Samir Nasri'nin menajeri ile kontrat uzatmak için görüşmelerde bulunduklarını,Gael Clichy ile de sezon sonunda masaya oturacaklarını belirtti.

Hiç yorum yok: